måndag 20 januari 2014

Bakslag

Usch, i kväll gick det inget bra alls på min sparring, och nu känner jag mig rätt nere. Jag tyckte jag hade fått in ganska bra flyt innan jag krockade mitt smalben mot ett knä, men eftersom det fortfarande gör löjligt ont om jag stöter i benet så blir det ju så att jag inte sparkar med benet och försöker hålla undan det så mycket som möjligt. Det gör ju dessutom så att man inte är helt fokuserad på sparringen, så det blir inget flyt i det hela. Visst, kanske inte så konstigt, men jag blir i alla fall ganska nere när det går dåligt, jag vill ju liksom bli bättre hela tiden!

Ser ju nästan ut som det ska, men ett tips - om du nu ska slå i någon
annans knä, gör inte det mitt på ett gammalt befintligt ärr!!
Vet inte riktigt vad som hänt, för det gör inte alls ont när jag belastar benet, men däremot känns det som mitt 15 år gamla ärr ska spricka upp vid minsta beröring, och smalbenet är svullet. Obehagligt, minst sagt!

Som tur är så påverkas i alla fall inte styrketräningen, och idag klarade jag faktiskt två stycken oassisterade pull-ups =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar