lördag 4 januari 2014

Ut med det gamla....

Saker och ting blev inte riktigt som jag planerat idag, hade tänkt köra ett riktigt helkropps-genomkörar-pass på gymmet idag, men efter 2,5 h hade jag och träningskompisen "bara" hunnit med att jobba igenom överkroppen, så då fick det liksom bli så istället, det finns ändå gränser för hur länge man vill vara på gymmet en lördag.

Oerhört irriterande så fixar jag fortfarande inte en enda chin från helt hängande läge, även om jag har blivit starkare i den övningen under hösten. Men men, jag känner mig nöjd över insatsen ändå, det var ändå första träningen efter förkylningen som verkar ha släppt i natt, och efteråt kunde jag inte lyfta armarna och sminka mig... =)

Resten av dagen spenderades på Rosetten, en shoppingrunda på stan, och sedan avslutade jag och maken med bio - Bilbo. En rätt skön dag, får man allt säga! Tvärtemot vad jag brukar så har jag faktiskt dessutom hittat lite toppar på rean nu - igår var ju dessutom jag och mamma med min bror i Göteborg för att "lämna hem" honom, då hittade jag oxå en del. Tack vare det så kunde jag göra en snabb utrensning i min garderob idag, där har hängt en hel del plagg som jag inte kunnat slänga eftersom jag helt enkelt inte haft nåt att byta ut dem mot. Två stora ICA-papperskassar fyllde jag på ungefär en kvart... Det har funnits (och finns lite fortfarande) ett stort behov av nya kläder kan man säga.. Mycket har blivit för stort, en del är utslitet och en del saker hänger där fast jag aldrig trivts i dem eller använder dem - som för alla gissar jag.

Nu ska jag steka mig några kesoplättar (ny bekantskap) och bara dega en stund innan jag går o lägger mig. God natt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar