måndag 25 augusti 2014

Åtminstone resultat på EN front

Alltså, vad ska man säga... Det känns ju inte som att det är så roligt att läsa blogginlägg som bara blir gnälliga, så därför har jag helt enkelt varit tyst ett tag.

Men men, jag har däremot gjort en liten "upptäckt" om man nu kan kalla det så:
Jag har inte haft NÅN lust att jobba med kosten nu, det har varit för tråkigt, deppigt och stressigt för att jag ska orka ta tag i det ordentligt, och det har varit väldigt lite träning utöver styrketräningen (bland annat pga tatueringen). Det har mestadels varit BRA mat, men mycket av den...

Styrketräningen har samtidigt varit väldigt tung och jag har ökat på en hel del på i princip varje övning, och jag måste säga att det på väldigt kort tid gett tämligen stora resultat! Med en kost som ligger lite i överkant och riktigt tung träning så har jag helt klart fått en hel del muskler, på ändå en väldigt kort tid. Det är ju egentligen ingen nyhet, läs vilket tränings- eller kostartikel som helst så kan du ju läsa om det, men det ÄR ändå fascinerande att se och känna skillnad på bara ca 2 veckor.

Jag önskar bara att jag ska orka ta kosten nu med då, men jag har inte landat riktigt där än, trots att kläderna just nu känns som de sitter oroväckande tajt. Däremot kommer ju ingen ANNAN göra det åt mig så det är väl bara att bita i det sura äpplet....


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar