måndag 18 augusti 2014

Min tatuering

Nu har jag ju faktiskt redan fått uppdatera min bucket-list, det blev ju en tatuering i går eftermiddag som tur var!

Precis när han började med första konturen, den fågeln som är närmast ryggraden, undrade jag en liten stund vad jag gett mig in på, för jädrans, det kändes ju ungefär som att nån skar med en skalpell sakta i huden... Men konturerna gick ju ganska fort, och efter första så "domnade" man av lite i huden, förutom där det blev precis över ben, som tex på skulderbladet. Att sedan fylla i dem med svart var absolut inget, det brände lite lätt men var väldigt mycket lättare att hantera.

För mig står motivet för Frihet, för att det helt enkelt är den känslan jag fick när jag började leta tatuering. 
Jag känner mig jättenöjd, tatueringen blev precis som jag ville ha den, och jag längtar lite tills jag får tillfälle att visa upp den ;-) Fast det lär väl dröja i det här kalla och regniga höstvädret...

Inte svårt att känna att man vill ha fler tatueringar, jag förstår de som säger att det är beroendeframkallande, men först ska jag ju såklart "bo in mig" i den här.

Tusen tack till Nadoos Ink!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar