torsdag 28 augusti 2014

Jag är en INTJ!

Den här veckan har vi varit på en tvådagars säljutbildning med jobbet. Eftersom jag ÄLSKAR saker som får mig att utvecklas så blev jag jätteglad, trots att det är stressigt som satan för övrigt. Dessutom visade sig utbildaren vara suverän, med en perfekt balans på humor och allvar, och med mängder med fakta om beteende mer än en "traditionell" säljkurs - passade mig perfekt alltså.

Vi fick även göra ett personlighetstest, Briggs Meyers, och jag tror jag nämnt tidigare att jag tycker det är vansinnigt kul. Det är alltid fascinerande när någon kan läsa av hela ens beteende med hjälp av några frågor - och min bokstavskombination blev då (inte ADHD) utan INTJ. Det säger nog inte direkt någon så mycket, men jag hade bland annat väldigt roligt åt hur min profil hanterar stress:

Hahaha, ja alltså, vad ska man säga.... Behöver jag tillägga att det är EXAKT det här beteendet jag haft den senaste månaden?!?!

För övrigt så måste jag ju dessutom vara ett geni, eftersom Albert Einstein hade samma kombination  - för det måste ju innebära att jag är EXAKT som honom, och att det inte finns några "dåliga" människor i kategorin ;-)

Skulle någon vilja veta mer om mig så finns det (oroväckande) mycket som stämmer på den här sidan. Där står det dessutom att jag tydligen är extremt ovanlig, och att endast 0,8% av alla kvinnor tillhör kategorin? Haha, vet inte om det är bra eller dåligt ... ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar