lördag 5 mars 2011

Annars är jag ju inte någon sportfåne direkt...

Sitter i soffan, lagom dåsig efter god mat (entrecote med ugnsbakade rödbetor) och gott vin... Synd bara att det är så SKITDÅLIGA låtar på tv, fattar inte riktigt att de verkligen fortsätter med melodifestivalen... Räcker att man bläddrar förbi så skäms man ju öronen av sig!

I morgon blir det lite spontanbesök på Skövdes badhus tillsammans med Jossan och hela våra familjer. Ska bli intressant att se vad Lukas säger om att bada, men det bör bli en riktig hit med tanke på hur mycket han älskar att bada i badkaret.

Det är bara ett stort bekymmer med att åka och bada i morgon, något jag inte ens tänkte på när vi bokade in det - jag kommer missa vasaloppet.... Det är det enda sportevenemanget jag verkligen följer och vill titta på varje år - även om det helst ska ske när man är bakis och barnledig. Men det hade ju inte hänt i vilket fall, så jag får väl spela in hela grejen och titta på kvällen, även om det inte riktigt är samma sak.

Nu blir det nog film, även om den får bli kort om jag inte ska somna mitt i!

PS, om det är nån som tycker att det blivit lite bildfattigt här på sistone så beror det på att jag glömt kameran hos en kompis...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar