lördag 11 juni 2011

Feeling wet, wet, wet

Ja det blev verkligen en blöt poolfest igår... Inte alkoholmässigt eller ens badmässigt, men det var ju världens skyfall hela kvällen! Jag var tyvärr inte alls på festhumör utan kände mig mest nere, så jag passade på att få skjuts när en jobbarkompis som bor nära mig skulle åka hem vid 23-snåret. Känns lite taskigt att gå runt på en fest och vara nere, behöver ju inte förstöra för andra ju...

Men men, idag fortsätter regnet verkar det som. Och jag som har världens shoppingsug, och så har inte ens sommarrean börjat... Skulle verkligen behöva lite sommarkläder - nån klänning och kanske lite linnen/toppar - för jag hoppas ju såklart att det ska bli varmare igen.

Maken min är just nu ute i garaget och bygger fågelnät till uterummet, alltså typ dörrar med hönsnät i så vi kan vädra utan att fåglarna flyger in och bajsar i hela uterummet... Oliver är fortfarande hos mormor, och Lukas sover, så jag fick en alldeles lugn skön stund för mig själv. Borde nog egentligen plocka ur diskmaskinen, men det vore ju synd om jag slamrade så Lukas vaknar, bättre att låta bli... ;-) På TV är det någon form av bakningsprogram, så sötsugen börjar jag bli med. Kan väl lika gärna baka något gott sen, kanske hjälper det upp humöret lite.

1 kommentar :

  1. de e väl bäst att shoppa när det regnar? så slösar man inte en solig och fin dag;)

    SvaraRadera