tisdag 14 juni 2011

Ordning och reda på hjärnkontoret

Fick faktiskt mitt shoppingbegär lite stillat efter en tripp på stan med maken och barnen efter jobbet! Budgeten är ju obefintlig, men när vi gick förbi Rabalder hade de en jättesöt omlottklänning för 100kr!!!! Hade kostat 800kr... Letade efter något fel på den, men hittade inget, så det fick bli den =)

Idag har det varit fullt ös på jobbet, så skönt när man kommer in i ett "flow" och allt rullar på i bra fart, utan att för den skull bli för stressigt. Men nu fram på eftermiddagen säckade hjärnan ändå ihop lite, har inte vant mig vid heltid än riktigt.

Jag och maken har börjat planera in en sommarfest med närmsta vännerna framåt augusti, och jag måste säga att planeringen i sig är ju halva nöjet! Riktigt kul att sitta och spåna lite...

Saknar mina kompisar nu när jag jobbar hela tiden, speciellt Jossan, vi umgicks ju hela tiden när jag var ledig och nu känns det lite ledsamt. Men man få ju försöka klämma in träffar på kvällar och helger istället, fast det blir ändå inte samma sak riktigt, tiden blir ju så begränsad!

Nä, nu har den här lilla micropausen gett lite ordning i huvudet, så nu ska jag jobba på en stund till - bra att ha lite flextid till midsommar! (Fatta att det är nästa fredag?!?!)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar