fredag 19 augusti 2011

Klääääääder!

Igår hade jag House of Lola-party hos mig, med en massa trevliga vänninnor =) Hade kunnat köpa ungefär hur mycket som helst, men det blev tillslut två saker:


En sådan här "kavaj", fast inte de här byxorna utan ett par andra som både funkar som mysbrallor och till en tunika skulle jag tro. Känner mig väldigt nöjd, och hoppas att kläderna kommer fort!


Idag är barnen hos mormor, så efter jobbet tänkte jag överraska maken med en middag ute på tu man hand (nä, han läser i princip aldrig bloggen), känns som det var längesedan vi hann umgås lite själva. Kvällstid räknas inte riktigt, då är jag oftast så trött att jag inte får ur mig något som liknar en normal konversation, och kvällen får anses som lyckad om jag inte somnar i soffan direkt när barnen lagt sig...


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar