måndag 20 augusti 2012

En kärleksaffär

Jag har sedan långt, långt tillbaka en relation till Ole. Han har funnits med mig mången myskväll, där han har sin rätta plats med en kopp te. Sedan jag gifte mig har vi däremot inte kunnat spendera särskilt mycket tid ihop, min man avskyr nämligen Ole. Han tycker att han stinker, och vill helst inte ens vara i samma rum som honom. Att få en puss efter lite Ole är helt omöjligt. Han är visserligen gammal, och luktar väl lite skosula sådär, men ibland får jag ett otroligt begär efter Ole!

Så, nu sitter jag här medan maken är och handlar, och njuter av min gamle Ole och en kopp te. I vårt hus går han även under namnet "bajsost", men det tycker jag låter så opersonligt....

Om man nu skulle slänga in något mer matnyttigt i det här inlägget kan man konstatera att jag bakat två sorters muffins till min Lola träff på onsdag, att jag är GALET förkyld, och att i morgon är det skolstart. Men jag vill inte ta uppmärksamheten från min förälskelse, nu ska jag återgå till honom!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar