lördag 18 augusti 2012

Formex

Höstens andra jobbvecka blev ju faktiskt lite roligare och mer inspirerande än den första - jag och två kollegor åkte till Stockholm för att gå på Formex torsdag - fredag. Det var väldigt lyckat, dels hade vi väldigt roligt tillsammans men sedan var ju själva mässan riktigt bra i år! Den kändes större än vanligt, och det fanns mycket inspiration att hitta och ta åt sig, både privat och professionellt =) Snacka om att man blev sugen på att göra om hemma...

Här kommer ett litet urval av bilder från mässan:

Vilken överraskning att jag faller för allt med färg va?
Lite smycken fanns det med. 
Här var några riktigt roliga smycken, med helt sjukt små gubbar på!

Och så ränder, jag gillar ränder....
Ska lägga upp fler bilder i morgon, min telefon ville inte riktigt vara med idag tydligen.

Idag har hela familjen varit i Skövde och badat - perfekt utflykt i regnet! Båda barnen är helt galna i att bada, det var rutschkanor högt och lågt, och Oliver simmade utan armpuffar hela tiden =) Lukas var också helt i gasen, nu däremot ser båda två riktigt trötta ut i soffan... I morgon tänker jag passa på att njuta av den utlovade solen.... Vi får väl se hur det blir med det!?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar