söndag 19 augusti 2012

Idag har jag ansat busken

Ja, faktiskt hjälpte maken till med, ibland är ju 4 händer bättre än 2.

Visst blev det fint?
Förutom detta så har jag haft en grymt skön och väldigt aktiv dag med promenad, biltvätt, matlagning, kickboxing och så buskklippning då. Visst ja, jag håller på och färgar håret med. Kan ju tillägga att det hela gjordes möjligt av att Lukas har varit hos mormor hela dagen... ;-)

Vet inte om ni är nyfikna på mer bilder från Formex, men här kommer i alla fall några till:

Jag har alltid drömt om att inte ha den största rumpan i sovrummet, det här kan vara en lösning. 


Ett litet telefonbås kanske?




I en monter hittade vi sjukt mycket roliga tillbehör till bakning, här är några godbitar! Tur på ett sätt att man inte fick handla saker på mässan, jag hade blivit ruinerad!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar