onsdag 22 augusti 2012

Jag har bara otur när jag pratar...

....eller nåt. I två veckor känns det lite som om jag bara lyckas reta upp eller göra folk besvikna och jag hänger inte ens med själv. Inget har varit illa ment eller ens i närheten av det, men det känns som allt jag råkat säga och göra bara har blivit fel - sjukt irriterande! Dels tar det en stund innan jag fattar att, och varför, folk är sura på mig och dels så har jag ju som sagt inte haft den avsikten...

Nåväl, om det är någon mer än de jag pratat med som känner sig berörd så får jag väl skylla på att jag varit ovanligt disträ pga förkylningar och annat - jag har absolut inte menat något illa, men förlåt om det tolkats så!

För övrigt så fick min förkylning mig att hoppa av blodomloppet igår, skulle visserligen bara gått 5 km men det var inte läge för det heller. Istället hoppade maken in och tog min plats, så fick i alla fall någon lite glädje/nytta av platsen.

Ikväll har jag i alla fall min (eller Jossans) visning av Lola, jag hoppas att min "otur" släppt nu så jag inte gör fler tabbar... Jag är i alla fall jättetaggad, verkar finnas MYCKET fint i höst (igen), om ni inte har sett videon så måste ni kolla på den här! Om det är nån som vill komma som inte fått inbjudan pga mental skörbjugg så får ni bara säga till, eller dyka upp ändå! =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar