torsdag 23 augusti 2012

Nytt i garderoben!

Åh, MYCKET fint var det på Lolas höstkollektion! Köpte till slut tre saker, leggins, linne och så den här blå toppen:

Faktiskt snyggare i verkligheten än på bild. Blir nog en höjdare till jeans!
Sen hade jag lite ångest över ett par saker till jag hade velat köpa, men ekonomin är ju inte helt obegränsad... Annars hade det blivit en till kavaj (jag har visserligen redan två Lola-kavajer men de är ju så sjukt snygga) och den här läckra klänningen:  

Hrm, jag har nog inte riktigt släppt tanken på den här än känner jag...
(bilderna kommer från Lola's bildspel, ni hittar hela här)
 Ett par tröjor till barnen blev det med, fast de kommer jag spara till julklapp tror jag. Nu längtar jag till jag får hem kläderna!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar