lördag 13 april 2013

Kanske ingen rekommenderad bantningsmetod...

...men efter en veckas minimalt intag av föda har jag gått ner ca 2,5 kg och ligger nu otroligt nu under mina sketna 70 kg ;-) Vet att det lär vara högst tillfälligt och antagligen har jag gått upp dem redan till nästa vecka, men vad sjutton, jag kan väl vara lite glad över det nu en stund i alla fall, hahaha...

I morse var det en mycket försiktig comeback till träningen, lite styrketräning på gymmet i luuuugn takt. Det var mest bara väldigt, väldigt skönt att dels komma ut ur huset lite och sen att få röra på sig lite - all form av konditionsträning får nog däremot vänta ett par dagar tippar jag på. Enligt de övriga där såg jag tämligen blek och skakis ut efter dock... Efter blev det i alla fall fika på centralkonditioriet med resten av det tränande gänget (idag var vi 5 tränande, en medföljande och 3 barn, så det blev ett gäng) - mysigt att få lite social samvaro med =)

Eftermiddagen spenderade familjen (förutom Oliver som av nån anledning ville följa med mormor till Ullared?!?) på lite möbelvaruhus för att reka lite inför tillbyggnaden. Vi väntar fortfarande på bygglovet, men jag har haft lite mailkontakt med dem och det verkar inte bli några konstigheter så vi håller tummarna!

I morgon bitti ska jag upp till jobbet och jobba fram till lunch (minst) eftersom jag har en mässa som börjar då, så det får bli en ganska tidig läggning av mig själv idag tror jag. Ha en bra helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar