torsdag 25 april 2013

Mjukstart

Idag blev det en försiktig start med träning igen nu på lunchen - bara styrketräning (tror cardio och kondition påfrestar kroppen mer) och med lite mindre vikter än sist. Kändes såååå sjukt bra, och jag gick därifrån med ett STORT leende (ok, lite var för att det var fantastiskt väder och solen sken på mig med). Hade någon sagt för ett år sedan att jag skulle LÄNGTA till träningen hade jag nog skrattat ihjäl mig...

Som lite "tröst" för mitt ofrivilliga uppehåll så köpte jag ju ett nytt linne, tycker det är så fint!


Har beställt ett par vanliga sneakers med, känner att jag har stor brist på vårskor, och ett par snygga, retro-sneakers skulle funka perfekt...

Har beställt ett par sådana här från Brandos, som hade 20% på sneakers nu. Snygga till jeans =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar