söndag 28 april 2013

Project Ass

Det finns ju såklart för- och nackdelar med det mesta - gå ner i vikt/tajta till kroppen har ju såklart fördelen att man ser lite friskare och smalare ut och kläderna sitter bättre. Nackdelen är väl mest att bröst och rumpa blir lite mer... ofylliga, så att säga. Brösten är ju inte så himlans mycket att göra åt (om man nu inte vill fylla dem och det är inte aktuellt), men jag kan i alla fall ha en trekantsbikini, så det är ju inte bara nackdelar ;-) 

Men rumpan då, den är ju visserligen inte otränad eller "sladdrig" på något sätt, men den har ju liksom minskat i omfång. Och man vill ju gärna ha en sån där riktigt rund och snygg rumpa, typ som den här:

 

eller den här: 


Sen fattar jag ju såklart att jag inte är 20 längre (eller ok, det fattar jag inte men jag försöker ju ;-) , men samtidigt är ju rumpan en stor muskel och borde därmed inte vara så himlans svår att träna upp lite mer. Så, ass of today (förlåt, kunder inte låta blir) så tänkte jag lägga en månad på lite mer intensiv rump-träning på gymmet. Jag har tagit lite förebilder eftersom jag insett att det är jättesvårt att se skillnad själv annars, men de får ni inte se, åtminstone inte innan det blir några efter- bilder med. Sen blir det utvärdering helt enkelt :-) 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar