onsdag 9 oktober 2013

Irriterande nästan-sjuk

Vaknade i morse med en brännande känsla i bihålorna och en rejäl huvudvärk - verkar som jag har en förkylning på G... Inte alls vad jag kände för, jag som köpte både greppremmar och ett nytt träningslinne på H&M igår! Fick ju testa greppremmar när jag tränade med kollegan sist, och det var rätt stor skillnad, speciellt när man som jag är (löjligt) svag i just händerna - helt plötsligt kunde jag ju fokusera på något mer än att bara hålla fast vikterna!

Hoppas lite på att den här förkylningen inte riktigt heller bryter igenom, även om det nästan känns lockande att få ligga sjuk hemma på soffan en dag eller två nu... (Men nej, jag har varken tid eller råd att vara sjuk just nu känner jag). Har jag tur är jag "up and running" igen lagom tills torsdags-sparringen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar