måndag 7 oktober 2013

Mer ork än mig, i förhållande till storlek*!

Förra helgen gick vi ju ett varv runt Munksjön med barnen - Oliver på kick och Lukas på cykel. Självklart stannade vi i det lilla "utegymmet", eftersom mina små apor hade lite extra energi till övers....

Oliver är riktigt snabb på armgång, både framlänges och baklänges! Kan
ju lätt säga att han slår mig där...
Klart Lukas med ska pröva! Han hänger ju helt själv, men ska man
ta sig framåt så måste man ha lite hjälp!
Inte ett ljud om att det var jobbigt, trots 5 km - det finns mycket energi i de barnen!!!

*Nu är det ju kanske lite skillnad, när man är barn. Jag har ett intensivt kroppsminne av hur det kändes när man klättrade och gick armgång när man var liten, och jag kan ju säga att det är inte direkt i närheten av den tunga, jobbiga känslan man har nu....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar