lördag 5 april 2014

Eller var det Mojito?

Idag har lördagen som vanligt inletts med träning och lördagsfika. Iofs blev det inte den vanliga träningen, utan istället testade jag på att springa HV's hinderbana. Nu finns det väl en halv uppsjö av vägar man kan springa den på, men jag körde ett varv som kändes logiskt. Det blev totalt 4 varv, varav det första bara var en jogg runt banan för att reka lite och värma upp. Den totala tiden inkl. uppvärmning blev 18 minuter, så tre varv på 12 minuter känns möjligt, om jag får öva lite.

Nu blev det lite nedvarvning i uterummet, och eftersom jag planterade mynta förra helgen så var jag ju TVUNGEN att göra en Caipirinha... Ok, det är visst inte mynta i den i originalet, men nu blev det det ändå. Men erkänn, visst ser det rätt gott ut....


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar