fredag 11 mars 2016

Friday Things

Den här veckan har inte erbjudit mycket tid framför datorn på kvällarna, så veckans länktips blir lite färre... Jag återkommer med fler nästa vecka!

  • Vi måste ju också ha något gott att dricka efter maten, en iskall whiskey kaffe kanske egentligen passar bäst på sommaren, men snart kan man förhoppningsvis sitta mot en solvarm vägg på altanen och då vore det väl riktigt gott!
  • En vårfräsch och solsmakande passionsfruktsmousse borde helt klart stå på bordet på lördag känner jag... 
  • Vi var ju ändå i Ullared på konferens i två dagar, vilket jag kaaaaanske kände mig lite skeptisk inför.. Dock visade sig Gekås Hotell vara långt över all förväntan, med stora fräscha rum! Frukost, lunch och fika var väl ungefär vad man förväntar sig i Ullared dock, lite sådär "billigt och bra, men inte mer". Vi fick lite tid över till shopping med, det blev dock mest vårkläder till Oliver som växt en del, och ett par flytvästar till barnen så vi kan åka och fiska lite smidigare i sommar...


Lite snabba mobilbilder från hotellet:

 En halv vagn blev det ändå, jag som inte skulle köpa NÅT???

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar