onsdag 8 december 2010

Trött trött trött...

Herregud vad trött jag är idag. Lukas har haft någon typ av mardrömsnatt och vaknat och GALLskrikit med 15 minuters mellanrum, bara till att ställa sig upp o vagga till han somnade igen... Förstår inte det här! Han verkar få mer ont när han har fått smakportioner (än så länge bara potatis eller potatis/palsternacka) vilket känns konstigt eftersom det inte är något som brukar ge ont i magen. Dessutom får han ju bara ont när han sover, när han är vaken är han ju glad som vanligt, eller på sin höjd lite gnällig, inga gallskrik som det blir när han sover. Det är ju likadant när han sover dagtid med.. Kan ingen säga typ - "det är ju därför, gör bara så här så blir det bra" ? Jag är inte ens säker på att det är magen, det är svårt att läsa av vart det gör ont tycker jag på honom.

Dagens inlägg blir lite skrattretande kort...:

Dag 14 - vad hade jag på mig idag?

Haha, jag är glad att jag ens orkat ta på mig kläder, funderade på om jag kunde haft pyjamas på mig under vinterjackan när jag lämnade Oliver på dagis, men slängde ändå på mig en tröja o ett par mysbrallor. Inte så värst exklusivt, men ibland blir det så när man är småbarnsförälder!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar