onsdag 1 december 2010

Tandläkaren

Idag har jag varit hos tandläkaren och lagat ett hål för första gången sedan jag hade mjölktänder... Det var väl ok, inte riktigt så jobbigt som jag trodde även om det inte direkt är trevligt när de borrar! Var lite knasig efteråt bara, när hela ena kinden samt halva läppen och tungan var bedövade, sluddrade lite lagom och det var inte helt smidigt att äta =) Tyvärr kunde de bara ta ett hål i dag, annars hade de fått bedöva båda sidorna i underkäken och då hade man nog inte funkat alls!

Tusen tack till Jossan som hjälpte mig passa Lukas under tiden!

Ska skriva om dagens ämne - min bästa vän, men det är så gnälligt här brevid just nu att det nog får vänta till ikväll!

2 kommentarer :

  1. Hej going! Jag vill tacka för ett underbart julkort, vi blev alla kanonglada!

    SvaraRadera
  2. Hihi, ingen orsak, tror det var det tidigaste någonsin =)

    SvaraRadera