söndag 27 februari 2011

Som en kalv på grönbete!

Herregud vad roligt jag hade igår, det var definitivt en av de roligaste händelserna på hela året! En stor del av nöjet var väl i och för sig att komma ut en lördagkväll utan barnen, men det som var roligast var ändå allt trevligt folk på lanet. Till skillnad från kanske mer officiella lan så var ju de flesta som satt på detta i 30-årsåldern, med lite variationer, och många var ju kompisar så då är det ju en bra förutsättning för att det ska bli riktigt kul.

Sen blev det ju inte sämre av att jag och min bror var i det vinnande laget (med 3 andra) i huvudtävlingen i CS =D För visst blir det alltid ännu bättre när det går bra med spelandet med, även om det inte är det viktigaste.

Vi hade dessutom ett dansspel, jag var extremt skeptiskt till det men det funkade väldigt väl (Xbox Kinect) och det visade sig vara hysteriskt kul när man väl testade! Jag som avskyr allt vad sångspel heter skulle absolut kunna tänka mig att köra detta hemma på fester istället... (När man nu ska hinna/orka med det???)

I alla fall är jag supernöjd, men riktigt astrött idag eftersom jag inte kom i säng förrän vid ett-tiden i natt, vilket inte hindrade Lukas från att vakna 05.40 (och 3 gånger dessförrinnan) och tycka att det var morgon.

Nä, nu börjar nog det här bli alldeles för osammanhängande, hjärnan hänger inte alls med känner jag. Tack Karpen för lanet!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar