torsdag 24 februari 2011

Underbara, underbara barn!

Åh vad fantastiska mina barn har varit idag, oerhört lägligt när jag har varit så trött! I 1½ timme satt Lukas och Oliver på bilmattan och lekte med bilar (eller ja, Lukas tuggade mest på dem) alldeles själva. Jag la mig på soffan brevid och bara njöt! Det var nog en av de bästa stunderna med de båda hittills, just att de roade varandra och hade det riktigt mysigt.

Känner mig dessvärre fortfarande som en död sill, helt omöjligt att passa på att sova när Lukas sover, för även om jag sätter Oliver framför en film så går det inte slappna av när man hela tiden bara ligger och väntar på att Lukas ska vakna... Nu däremot sover han ute i vagnen, och Oliver är ute i trädgården och gräver i snön. Blir nog bara en kort sömnlur misstänker jag, men när han vaknar så ska vi åka och köpa hamburgare på Burger King har jag lovar Oliver. Dessutom hade jag aldrig orkat fixa med mat idag....

Tack för allt stöd förresten, det känns alltid bra med påminnelser om att det inte varar för evigt, för precis när man är uppe i det så känns det lite så ibland!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar