fredag 20 januari 2012

Idétorka

Jag har varit såååå jäklans sugen på något gott ikväll, som lite lyxigt fredagsmys efter en lång vecka. Men vad händer? Jo, jag kommer inte på vad sjutton jag är sugen på, vi har typ inget hemma, och pengarna är helt klart inte så många som de borde vara, så det slutar sorgligt och något patetiskt med att jag åker och köper nåt jag inte ätit på minst ett halvår - ostbågar.

Efter vilda diskussioner runt lunchbordet på jobbet kom vi fram till att ostbågar helst äts minst en dag gamla, och lite sega (vilket jag håller med om), så krispiga, färska ostbågar gjorde lixom inte att suget på något gott försvann. Är nu då inte sugen på något salt, efter ostbågarna, är inte sötsugen heller, så nu känner jag mig allmänt otillfredställd (på ett ätmässigt plan, ska väl tilläggas), ganska irriterad (vad fan åt jag ostbågar för, helt onödigt) och fortfarande sugen på nåt. FAN.

i-landsproblem....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar