söndag 29 juli 2012

Orkar inte direkt blogga...

...men en liten uppdatering i alla fall. Veckan har varit toppen nu när det kom lite sol och värme! Det har blivit ett gäng besök på Attarp för Oliver (Lukas har varit så förkyld så han fick bara hänga med en gång i slutet av veckan) och han har nu lärt sig att hoppa i från 1a trampolinen och sedan simma till kanten utan hjälp :-) Ca 10 meter är väl vad han fixar att simma än så länge, men han har helt klart fått in tekniken i alla fall!

Annars har vi umgåtts med vänner mest hela veckan, både här hemma och på lite utflykter, väldigt trevligt. I går tog dessutom mormor barnen, så vi passade på att gå på en tidig bio och se Batman, för att sedan gå ner på piren och äta lite. Skönt och välbehövligt med lite ensamtid!

Nu ska jag sova så jag orkar med veckan - Tobbe börjar jobba i morgon och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att underhålla mig själv och barnen...?!?!

Avslutar med några bilder från veckan som gått i alla fall.
Glass på Kaffe och Kackel vid landsjön

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar