tisdag 15 januari 2013

Att sjunka eller flyta

Efter den otroliga storm av kommentarer jag fick igår, har jag valt ut en.. Haha, jag skojar bara, jag fick bara en. Det var A som ville ha inredningstips. Lite kul, för på torsdag - fredag kommer jag åka till formex och hoppas kunna få med mig en hel del tips inför våren =) Däremot tycker jag det är svårt att skriva om inredning, dels för att det finns så sjukt mycket bra bloggar av folk som jobbar med det här hela tiden, och dels för att det JAG tycker om min egen inredning kanske inte direkt är så trendstyrt utan mer personligt. Enkelt uttryckt gillar jag färg, och jag vill ha ett hem som känns... hemtrevligt, snarare än trendigt.

På ett helt annat ämne har jag såklart plockat upp pojkarnas förkylning idag. Lukas har varit hemma med marken i två dagar, vi hoppas på dagis i morgon men om det blir så eller inte vet vi kanske inte förrän framåt kvällen.

Ikväll börjar dessutom simskolan - simborgarskolan för Oliver och minisim 1 för Lukas (som ju inte kommer gå idag då såklart).  Väldigt synd att Lukas missar idag, vi är väldigt nyfikna på hur DET kommer gå. Min gissning är att han kommer se rutschkanan i den "djupa" delen, springa dit och slänga sig ut direkt. Eller möjligen bara slänga sig rätt ut i vattnet.... Haha, efter flera år av dyra simskoleavgifter på en snäll och beskedlig Oliver så kommer de i alla fall få jobba för pengarna misstänker jag ;-)

Här är den lilla busen. Håller på att lära mig lite nytt i photoshop, eller i alla fall friska upp lite gamla kunskaper.  

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar