onsdag 23 januari 2013

Maken

Japp, idag är det hans födelsedag, även om han helst verkar vilja försöka glömma det ;-) Inte för att han blir gammal, jag tror han mest försöker undvika uppmärksamheten, men SÅ lätt ska man ju inte få komma undan...!
Hrm, har mest bilder på barnen, men här har vi åtminstone ett där han har fastnat ;-)
Så, 34 år gammal är han idag, en äkta -79:a precis som jag (fast jag är ju oändligt mycket yngre eftersom jag fyller år första maj, värsta lammköttet). Jobbar nu på Capo, men har även förmåga att skilja på sladdfärger (Kjell&Co) samt köra ut glass (Hemglass) om det skulle knipa. Dessutom alldeles färsk MMA'are, om kvällens träning blir lika rolig som den i måndags =).

Det är ju då oxå ca 13½ år sedan vi träffades "på riktigt", och till sommaren blir det 7 år sedan vi gifte oss... När man börjar rada upp det så där så känner jag mig nog lite gammal med, nu när jag tänker efter ;-) Tänker inte skriva vad han ska få, eftersom han brukar läsa, så det får vänta tills ikväll...

I alla fall, grattis till Maken, världens bästa pappa!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar