fredag 11 januari 2013

Hej mitt vinterland....

Haha, det var väl ändå ingen som trodde att det var MIG köpstoppet gällde i mitt inlägg igår? ;-)

Idag är jag trött som ett litet as, en blandning av skön trötthet från en massa träning, och mindre skön trötthet av en ackumulerad sömnbrist. Sen en sisådär 5 veckor tillbaka eller så så har Lukas vaknat minst en gång varje natt så vi (till 95% är det tydligen bara jag som duger nattetid) får gå över och bära in honom till vår säng. Och med vår säng menar jag att han ligger på min sida, tätt, tätt intill mig. Visserligen mysigt, men det stör ju sömnen rätt bra när man måste gå upp varje natt. Inatt verkade han dessutom vara förkyld, så förutom att gå upp och hämta så fick man trösta lite ungefär en gång i kvarten hela natten... *gäsp* Kort sagt så är jag helt enkelt slut idag...

Till helgen finns det just nu inga planer alls. Blev ju däremot väldigt glad över att det har kommit hela 3 dm snö hemma, så förhoppningsvis kan vi göra det där vi ville göra på jullovet med barnen - åka längdskidor och pulka! Tycker det är bra mycket trevligare med snö än utan, det kommer ändå inte bli vår än på länge och då tar jag hellre en vettig vinter med snö!

Lite bilder från senaste snön, strax innan jul...



Hoppas på en bra helg till er alla!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar