torsdag 31 januari 2013

Goa ben

Eftersom jag lär få stanna hemma imorgon (och troligtvis hela helgen) så var det extra skönt att hinna göra ett benpass idag på lunchen. Det är på ett sätt tråkigast, men oxå jobbigast, så man bli skönt trött efter. Hoppas att ingen mer blir sjuk utan att jag kan komma ifrån i morgon förmiddag med, och kanske även söndag.

Det blev ensam träning idag, eftersom min träningskompis tränade i morse istället. Hade oxå kunnat tänka mig det, förutom att det inte funkar med logistiken med barn och lämningar då, speciellt inte med bara en bil. Men visst, lunchen funkar bra med. Det svåraste med att träna själv (förutom att det är mer motiverande att ta i när någon står och kollar så man inte fuskar) är att man ju måste pausa en stund mellan varje repetition. Känns liksom fånigt och tråkigt att bara stå och glo en stund innan man fortsätter...

Hade oerhört snygga röda strumpor på träningen idag... ;-)
Ikväll blir det tyvärr ingen sparring (buhuuu, veckans höjdpunkt annars) av den iofs väldigt trevliga anledningen att vi ska ut och fira en kollega som har fyllt 40. Vi ska till Granitgrå (tror jag det hette) vid Kaxholmen och äta lite mat, det ska bli jättekul, bara lite typiskt att det blev just en torsdag.

Nu hoppas jag VERKLIGEN att jag får hålla mig frisk så jag får åka till möbelmässan på måndag, missade ju Formex pga sjuka sist så... Håll tummarna, jag ska äta en massa vitpepparkorn när jag kommer hem tror jag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar