måndag 30 september 2013

Och nu går allt i 250 igen...

Det är helt galet vad fort helgerna går, även om den här kändes ganska lång när jag var mitt uppe i den.

Torsdag till fredag förra veckan var vi på lunch till lunch konferens med nya avdelningen. Den kom ju lite mitt uppe i allt annat som ska göras på jobbet, men det blev ändå riktigt trevligt, trots att vi inte tog oss längre än till metropolen Mullsjö ;-)
Vackra omgivningar ändå.
 I lördags åkte jag och maken till Göteborg för att göra lite Shopping (japp, med stort S). Vi hann träffa brorsan en sväng med, även om det inte blev så länge eftersom de skulle köra film-maraton hemma hos honom på eftermiddagen / kvällen. Hittade faktiskt lite i affärerna med, ett par skor, två tröjor och två toppar, så jag kände mig ganska nöjd :) Inga speciella saker sådär, lite från H&M och lite Esprit, men det kändes helt ok. 

På kvällen strax innan vi skulle åka hem kom vi på att vi skulle äta nåt också, så då passade vi på att smita upp i Heaven 23 och ta en räkmacka. Det var ju en del folk (bokmässan), men vi hade lite tur o fick ett barbord. Väl där uppe kom vi ju på att det var ganska passande, den 13 september firade vi nämligen 10-årig förlovningsdag, och det var ju just på hotel Gothia Towes vi förlovade oss....

Solnedgång över Göteborg känns som en rätt trevlig avslutning på dagen, speciellt när man har en stor räkmacka framför sig med. Ja och maken med, så klart ;-)

Igår blev det en promenad runt Munksjön med familjen, Oliver på kickbike och Lukas på cykel. Båda orkar ju utan problem runt, men Lukas blev nog rätt trött ändå, för lite senare på kvällen så somnade han mitt i Mario Kart i soffan... sötnosen!


Det har alltså på det hela taget varit en mycket bra helg, och jag hann komma ner i varv och bara njuta lite. Sen tar det ju bara 3 minuter på jobbet innan man är tillbaka, men men.... *pust*

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar