fredag 7 mars 2014

Ett blåbär

Som ett brev på posten så gick jag upp 1 kg när jag började äta kolhydrater igen - bara vatten och det stör mig verkligen inte alls förutom att det inte funkar till tävlingen nästa lördag. Så, nu i en vecka så är det LCHF rakt av igen, även om jag inte är ALLS upplagd för det. Jag tränar ju så mycket och äter annars bra mat så jag har inga problem att äta lite av vad jag vill nu, men dels spårar jag lätt ut och börjar äta en MASSA saker som är dåliga och dels som sagt, om en vecka så måste jag ställa mig på vågen och väga in mig i rätt viktklass!

Självklart slutar jag ju däremot inte att intressera mig för mat ändå, så just nu sitter jag och dreglar över ett amerikanskt matprogram på TV... Snacka om självplågeri ;-) Men ikväll har jag lite goda tapas att se fram emot, och ett litet, litet glas rött vin - maken är inte hemma så jag får väl mysa lite på egen hand. Har ätit lite mellis så länge, så jag inte helt ballar ut, och den gick inte av för hackor den heller! Färska blåbär med kvarg och vaniljpulver, mmmm....



Fick just reda på att förutom det går magsjuka på skolan så var det även nån som kräktes på discot Oliver var på med... Det vore ju iofs en intressant bantningskur, men jag vet inte direkt om det skulle kännas lyckat att vara magsjuk lagom till tävlingen... suck.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar