torsdag 12 juni 2014

Semesterfeber

Shit vad jag längtar till semestern nu... Hade det varit praktiskt genomförbart hade jag nog packat bilen redan nu, fast det är flera veckor kvar! Det härliga varma vädret har verkligen lockat fram semesterkänslorna, vilken skön vår vi har haft ändå! Enda nackdelen är ju allt pollen, man blir lagom trött nu känner jag... Märks när jag springer med, det blir lite mer "väsande" andning nu.

Igår var barnen hos mormor så jag passade på att leta lite sommarkläder på rean, hittade några toppar och en enkelt trikåtklänning, inte illa det :)

I morgon är det ju Olivers första "riktiga" skolavslutning nu när han slutar ettan, han har fått en fin skjorta han ska ha på sig, och så har han själv bestämt hur han ska ha håret (första gången jag får fixa till det lite typ, han är vansinnigt håröm), så det känns lite stort ändå. Lukas får såklart oxå vara ledig och följa med på avslutningen, efter blir det fika hos mormor och så får de stanna kvar där eftersom både jag och maken har mycket att ta tag i på våra respektive jobb nu.

Tänkte jag skulle baka något ikväll - tills i morgon, men jag kan inte riktigt komma på vad? Inget med choklad, och inget för sötsliskigt, men VAD ska man baka då??? Om nån har tips så blir jag väldigt glad!

Om inte maken kommer hem alltför sent så blir det nog en joggingtur över Järstorp i kväll - gräspollen eller ej!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar