tisdag 7 april 2015

När man inte vill dela med sig av allt

Det är lite svårt att skriva här i bloggen just nu känner jag, det är så mycket som snurrar runt i huvudet som jag inte direkt vill presentera här, så övriga inlägg blir liksom lite... fattiga. Men det ger sig väl, förr eller senare.

Tänkte i alla fall slänga in en liten träningsuppdatering, i går körde jag ben för första gången på en vecka (i och med att vi var iväg i Göteborg), det var lite orimligt jobbigt trots sänkta vikter, vet inte om jag kanske har lite förkylning i kroppen. Det var i alla fall skönt att röra sig lite, även om jag idag har tredje gradens träningsvärk i benen och mest stapplar fram, så idag får det bli ett lite lättare överkroppspass, mest för att se till att axlar och rygg inte hinner samla på sig en massa onödiga spänningar.

Min plan för efter jobbet är att jag ska gå hem, det ska ju bli fint väder i eftermiddag, och det kunde vara skönt att gå bort träningsvärken, bara jag inte känner mig mer förkyld så.

Får se om jag kan få ihop lite nya recept framöver, igår gjorde jag tex en makalöst god köttfärslimpa, men det, svampsås och blomkålsmos gör sig inget vidare på bild - det blir mest 50 nyanser av brunt...

Har någon önskemål om nåt inlägg så hojta gärna till!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar