söndag 12 april 2015

Flygande fötter

Idag när barnen var inne med kompisarna på Leos Lekland så passade jag och en kompis på att springa in på Stadium Outlet. Jag har funderat lite på att köpa nya löparskor, mina gamla är tämligen slitna och jag tror inte dämpningen i dem är riktigt 100 än... Vill dock inte lägga ner en förmögenhet på skor - dels springer jag kanske ungefär en gång i veckan på sommaren, och sen har jag heller inga större problem med knä eller rygg om jag inte får för mig att springa alltför tätt. Därför kände jag att det var rätt perfekt med 700 spänn för ett par Nike (mitt favoritmärke för övrigt, de är liksom alltid sköna på mina fötter). 

Måste ju säga att jag älskar färgen med :)
Gick däremot till en kille i butiken och frågade om de här hade neutralt fotsteg - för det har minsann jag (och det är det i mina gamla skor) - trodde jag ja... Haha, jag har liksom bara antagit det eftersom jag inte haft några direkt problem med mina neutrala, men jag pronerade visst, så de jag köpte nu har ett litet pronationsstöd, får se hur det känns sen då :)

Ni märker att jag tyckte det var rätt kul med produktfoto också va?!?
Tyvärr vet jag bara inte riktigt när jag ska få inviga dem, jag håller på och drar fram och tillbaka med nån form av förkylning/halsont som satt sig i hela kroppen, men som inte riktigt verkar bryta igenom fullt ut. Känner mest av det när jag sätter mig ner efter att ha varit igång en stund, då är kroppen helt slut... Vet inte om jag antingen drar ut på en vanligt förkylning med min just nu lätta styrketräning, eller om jag håller ifrån mig nåt värre genom att röra mig lite lagom... Haha, vilka problem....

1 kommentar :

  1. Hejsan!
    Jocke heter jag och jobbar som affiliate manager här på budofitness.se.

    Orsaken till att jag skriver till dig är för att vi letar efter nya samarbetspartners. Jag har precis kollat in din blogg, och jag gillar den!



    Svara gärna om du är intresserad så kan jag informera dig vidare. Du kan även läsa lite mer här: http://budofitness.se/affiliate

    Det är enkelt att komma igång, det tar ca 5 min.


    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Jocke

    SvaraRadera