lördag 12 december 2015

Dagen efter kvällen före

Haha, vilken kväll det blev igår...  Däremot blev det ingen klänning, utan kjol och top, men jag kände mig faktiskt både jättefin och väldigt bekväm :) Tack för all pepp!

Hela dagen igår var lite galen, det känns som i princip alla på jobbet hade ett stort uppdämt behov av att ha riktigt roligt, så det nästan bubblade hos alla! När förfesten satte igång så var alla redan så glada och spralliga så stämningen blev på topp direkt, helt underbart!

Själva middagen blev på Vox, jag har inte varit inne där innan men blev glatt överraskad tyckte jag! Rummen var ju kanonfina, och restaurangen var ju jättemysig och perfekt att ha julfest på. Maten var oerhört god, och likaså vinet... Även om jag lite ångrar att jag inte drack lite mindre av det senare. Fy vad gräsligt det är att känna sig full, för övrigt, lite "lullig" kan ju vara skönt, men när man börjar må dåligt... Man kunde ju tycka att man inte borde hamna där som vuxen, men när kvällen är lång, alla är glada, och vinet är gott så kan det ju bli så i alla fall. Nåväl, efter lite frukost, några koppar kaffe och en hel del vatten så mår jag väl rätt ok ändå.

Just nu är maken och tränar, och barnen är hos mormor en stund. Ikväll tänkte jag att vi skulle klä julgranen, årets modell fick bli lite nättare och mindre än vi haft tidigare, det känns ganska lagom faktiskt.

Hur som helst, det här blev mest ett babbligt inlägg, men tack för all pepp, och jag hoppas att ni alla får en helt fantastisk helg!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar