tisdag 1 december 2015

Dags att beställa kokbok!

Nu har jag bara lite småjusteringar kvar att göra i kokboken, sen är den klar! Eller klar och klar, har insett under resans gång att det är ju en hel VETENSKAP att göra en schysst kokbok, och jag har inte vare sig kunskaper eller resurser för att göra den helt proffsigt, layoutmässigt.

Här har ni ett par sidor, för att ni ska kunna se lite hur den kommer se ut:

Framsidan


Innehållsförteckning

Ett mittuppslag

Boken är i formatet liggande A4, och blir spiralbunden så man lätt kan "fälla ihop den" när man lagar mat.

Jag hoppas bli klar med det sista innan helgen, så om någon nu skulle vilja beställa en kopia så behöver jag veta det innan dess. Boken kostar 249 kr att beställa, för mig också, så det är liksom självkostnadspris på den :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar