torsdag 21 juni 2012

Glad midsommar!

Idag är det sista dagen för barnen på dagis, ja för Oliver är det ju faktiskt sista dagen på dagis överhuvudtaget eftersom han börjar förskoleklass till hösten. Galet!

Maken jobbar en vecka till, och jag två till, men nästa vecka kommer de få vara hos mormor på "dagistid", så deras sommarlov börjar ju redan nu! Självklart måste man vara lite extra fin när man går på sommarlov...
Liten ser stor ut, i skjorta och byxor. Inte still i 2 sekunder däremot!

Av båda barnen så är det Lukas som är mest lik maken, men Oliver är inte heller  helt olik sin far!

I morgon är det midsommar, och vi får Jossan med familj på besök, ska bli så kul! Alldeles för sällan vi hinner träffas nu för tiden, vi som sågs nästan varje dag när vi var hemma med Lukas och I... Vad det blir för mat vill jag inte blogga om nu, eftersom det kommer bli en överraskning (och jag vet ju att du läser bloggen, Jossan ;-) , men jag ska försöka få upp lite bilder och recept i helgen.

Min förkylning och hosta är riktigt envis, men om jag har tur har jag ändå lyckats slippa den värsta delen med feber. Vill VERKLIGEN inte missa graderingen på kickboxingen på måndag, eftersom jag inte kunde vara med sist det var. Egentligen har ju inte bältet så stor betydelse, men på något sätt vill man ändå helst bli av med sitt gula bälte... Resten är väl sak samma sen.

Tog det här fotot när barnen letade efter leksaker under soffan, enda gången jag lyckades fånga dem på samma bild utan att det blev suddig eller nån såg arg ut ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar