torsdag 6 februari 2014

Fosterställning snarare än lotusställning

Tjoff så sprang denna veckan snabbt framåt! Måndagen försvann snabbt med styrketräning på lunchen o BodyBalance på kvällen, och tisdag - onsdag spenderade jag i stockholm med fem kollegor, vi var på möbelmässan och letade inspiration.

Det är nog ändå årets roligaste mässa att gå på - tja, i Sverige då åtminstone. Många stora fina montrar att titta på, mängder med möbler och en massa inspirerande färger - även om årets färgskala är liiiiite dämpad för att passa mig perfekt. Ska försöka få fram lite bilder o visa er, men det får bli senare.

Idag mår jag mest kasst, känns typ som jag har magkatarr och så mår jag lite lätt illa, bläsch. Lyckats kombinera med nackspärr med, så idag kommer jag åka hem och bara ligga och tycka lite synd om mig själv en stund, så hoppas jag att jag är lite mer laddad tills i imorgon. Kram!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar