tisdag 25 februari 2014

Eat Clean - Train Dirty

Det är extremt sällan jag väljer att vara med i nån tävling på nätet, dels känns det som chansen att vinna är obefintlig och dels brukar det inte vara så jättebra priser, men nu kan jag faktiskt inte låta bli. Sassa Asli har en blogg där hon skriver mycket om Rawfood och har många inspirerande recept, och såklart skriver hon om träning med =) Där kan man just nu vinna det här kitet:
Är väldigt nyfiken på alla de här produkterna, har än så länge bara testat Goji-bär, men både Chiafrön, Hampaprotein och rå kakao står på listan av produkter som dels känns "trendiga" nu, men som också ska ha bra hälsoeffekter, speciellt ihop med träning.

Så, jag gör ett försök i alla fall, skulle jag vinna så kan ni lita på att jag kommer skriva recensioner om alla 4 produkter!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar