onsdag 12 februari 2014

Tvångstankar

Alltså allvarligt talat, hur sjukt är det att man inte kan gå hemma en dag utan att gå och rycka i kylen hela tiden!?! Så fort jag kommer hem vill jag bara äta... Försökte komma på varför det är så, men jag vet inte om jag hittade nåt riktigt svar. På sommaren blir det ju inte så, då är man ju ute och har oftast mer att gå och "pyssla" med, så fort man inte är i köket verkar det ju vara enklare. Kanske är det någon kombination av en oerhört dum ovana, och att man helt enkelt inte har lika mycket roligt att hitta på hemma nu på vintern. Mörker och vintertrötthet hjälper väl inte heller direkt...

I går provade jag lite nytt på gymmet - tror det heter "Ryck" med axelpress. Jätteroligt att testa nåt nytt, och en väldigt rolig övning dessutom! Bra att öva explosivitet i benen med, tills det är dags för kickboxing igen... Gud vad jag saknar det nu, det är ju sååå roligt! Men ska jag inte göra mig själv en otjänst så får jag helt enkelt hålla mig åtminstone till på söndag gillar jag, så såret får läka. Haha, det lär ju inte bli det vackraste ärret i världshistorien direkt, kanterna har "fläkt ut sig" och jag tejpade nog ihop det ganska snett. Tur man inte är SÅ fåfäng, åtminstone inte när det gäller sånt...

Nåväl, kommer någon på en bra aktivitet här hemma med en sjuk treåring som gör att jag inte okynnesäter, så tar jag tacksamt emot alla tips!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar