torsdag 28 februari 2013

Det finns hopp om våren!

Skön dag idag! Har fått en hel del undanstökat på jobbet, hann träna ett tungt pass styrketräning på lunchen, mormor hämtade barnen så jag blev hämtad av maken. Vi hann till och med göra en svänga på stan, inklusive fika, innan det var kickboxing. Dessutom blev jag firad av mamma på namnsdagen (vi heter ju Maria typ alla tjejer i vår släkt) med fina tulpaner och ett kort med trisslotter. :-)

I morgon ska jag träffa en kompis jag inte träffat (ordentligt) på evigheter och på kvällen blir det fredagsmys med vänner :)
Det jag vill illustrera med den här fruktansvärt fula bilden (man kunde ju tänkt sig att jag kunde ansträngt mig lite, men det tänkte jag visst inte på) är att man nu har kunnat uppleva den underbara känslan av torr men grusig asfalt. Det finns hopp om våren!!!
Nu är både kropp och hjärna slut för idag känner jag, ger nog upp mina försök att få till nåt meningsfullt nu och går och lägger mig istället!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar