måndag 18 februari 2013

Shoppinglördag.

Visst ja, skrev visst inte vad jag gjort mer i helgen (inte för att det var så intressant), men i lördags fick jag lite myrkryp och bestämde hastigt och lustigt att vi skulle åka till Göteborg en sväng. Maken justerade trippen lite, så vi åkte över Ullared istället för att shoppa i Götet (fine by me nu när det bara är skit kvar på rean och vårkläder känns avlägset). Vi lämnade den stora bacillhärden (dvs Lukas) hemma hos mormor för att kunna hälsa på Johan utan att han skulle behöva vara sjuk en vecka efter, som han brukar annars... Oliver fick hänga med, han tog med lite pengar ur sin spargris och var rätt nöjd med att få köpa lite leksaker =)

Det var rätt mycket folk på GeKås, för att vara en lördag mitt i februari, men inte helt knökat. För första gången någonsin så hittade jag faktiskt en hel del kläder till mig själv - två snygga t-shirts, ett linne och en riktigt snygg skjorta. Annars brukar det vara maken som hittar mest kläder där, men han köpte jeans och en vinterjacka...

Visiten hos Johan blev inte så lång sedan, men det var ändå kul att träffa honom en sväng och prata lite, det blir ju annars bara de större loven han kommer hem. Det blev en rätt bra helg ändå =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar