torsdag 7 februari 2013

Jag skriver det här med mina sista krafter...

Precis som jag visste att det skulle göra så har ju liksom det vanliga livet kommit mellan mig och träningen till en viss del, så mina 8 pass på en vecka har nu varit 3-4 pass, varav de flesta på lunchen. Det är ju helt ok, eller alltså jag kan inte göra så mycket åt saken så det är bara att le och vinka. Men idag fick jag i alla fall äntligen gå på mitt sparringpass, och eftersom det nu har varit mindre träningen än vad jag vill så får man ju helt enkelt ge precis ALLT när man har möjlighet =)

Idag var det riktigt superkul, full fart och intensiva ronder - dessutom fys efter. Slutresultatet var att jag inte kunde hålla i min vattenflaska efteråt för armarna var så trötta att de skakade alldeles för mycket. En sån underbar lyckokänsla!

Imorgon är det ju fredag, och maken ska gå på Insanity med en kompis, ska bli kul att se vad de tycker! På lördag blir det finbesök av gamla cheferna, ska bli väldans trevligt =) Ska bara komma på nån mat jag vill göra med. Vad ska ni göra i helgen?

Nu orkar jag verkligen inte hålla upp armarna mer, hörs en annan dag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar