måndag 11 mars 2013

Fotobok

Hade tänkt vara ute lite mer än det blev i söndags, men det var ju så sketans kallt! En sväng till stadsparken blev det, även om den inte blev så lång eftersom jag frös som en hund trots underställ, vantar och mössa.

Fick ett erbjudande från Fujirekt på mailen, halva priset på fotoböcker, så söndag kväll spenderades framför datorn med att göra klart åtminstone en fotobok som kommer bli present åt mina föräldrar på födelsedagar framöver. Har ju satt i system att göra en fotobok per år, med start 2005 tror jag det var, och nu är jag på 2009. Det är grymt smidigt, och framförallt blir det GJORT - det blir det INTE när jag ska sätta in lösa foton i en riktig bok...

Ifall nån mer vill ha rabatt där nu så är koden  FOTOBOK50MARS2013 . Här är ett litet uppslag ur min bok:

Enkelt och smidigt. 
Haha, känns som jag gör lite reklam för dem nu, men vad sjutton, jag bjuder på det ;-)

1 kommentar :

  1. Håller med - så himla smidigt med fotoböcker! Dessutom är jag lite perfektionist sådär, och klipp-och-klistra-böcker blir alltid lite halvdana sådär, i alla fall för mig. Mycket prydligare med färdigtryckta böcker. :-) Ska också beställa - Arvids första!

    SvaraRadera