måndag 4 mars 2013

Kanske en vecka på Maldiverna skulle hjälpa...?

Idag har jag varit galet trött, och frusen, hela dagen. Stod med jackan på när jag var på jobbet, för att hålla värmen och nu när klockan är ca halv nio så är jag så trött att jag nästan inte kan hålla ögonen uppe. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är några missade D-vitamin tabletter som ställer till det. Blev i alla fall ingen träning idag, var ändå för trött i kroppen från i går.

Har haft en del strul med min ena axel sen i julas, verkar vara några muskelfästen som är irriterade och jag har fått tips om lite övningar jag ska göra på gymmet för att få ordning på den. Ska testa dem i morgon (hoppas jag) på lunchen.

På tal om lunch så har jag slarvat något så hejdlöst med kosten på sistone, alldeles för mycket fika, godis och andra onyttigheter, men det har liksom bara inte gått att stå emot. Hopplöst! Men, jag antar att jag bara får försöka hålla i så gott det går och hoppas att den här svackan blir just tillfällig... Fika ibland är väl inga problem, men kanske inte VARJE dag eller? Suck....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar