torsdag 21 mars 2013

Torsdag!

Ikväll är det som vanligt sparring - veckans höjdpunkt! Annars har jag kört lunch-styrketräning som vanligt, fast jag har bytt ut lite övningar mot nya - den lilla skillnaden gav lite extra kick faktiskt. Kämpar ju för att nå mitt mål med chins, men det känns rätt långt bort, så jag har börjat träna lite mer rygg (dessutom bra för min skadade axel). På tal om skador så har jag även fått instruktioner om hur jag ska tejpa min fot för att stabilisera den, det blir premiär i kväll och jag hoppas att det hjälper! Hon jag pratade med sa annars att om det verkligen inte går över så måste man typ gå in och skrapa bort ärrvävnad som bildats, det har jag inte alls lust med kände jag.

Så, bara en ynka vecka kvar till påsken dessutom, trots ett ihärdigt vinterväder. Vet inte alls vad jag/vi ska hitta på faktiskt... Om han hinner så kommer nog min bror hit och hälsar på, men det var lite osäkert för dels ska hela företaget flytta och dels så åker de på kick-off till Badgastein (inte alls avis på att de får åka slalom i 3-4 dagar... hrm...).  Men kommer inte han så händer det ju inget speciellt, så vi får väl se.

Har visst inte så mycket meningsfullt att skriva just nu, så det får mest bli lite små-dravel verkar det som...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar