tisdag 24 mars 2015

Flyktplaner

Lagom till påsken tänkte jag ta med familjen till Göteborg i två dagar för lite hotelvistelse - eller verklighetsflykt som en kompis kallar det (inte helt felaktigt). Nu hade jag väl iofs tänkt mig att det skulle vara lite mer vårlikt väder än vad det verkar bli, jag såg framför mig att vi skulle gå i slottskogen och ha picknick bredvid djuren, men eftersom det ser ut att bli typ 3 grader och regn så föll ju det... Nu är då frågan vad man gör istället? Lite shopping, fika och allmänt häng blir det ju, men barnen ska ju oxå få nåt kul. Maken röstar på bad, men jag fryser ju alltid så på bad, så jag är inte jättesugen... Lekland kanske, om man låter bli att tänka på alla baciller. Eller Universeum, fast där har vi ju varit ett gäng gånger...

Nån som har några bra förslag annars?


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar