torsdag 19 mars 2015

Grillat är godast...

Efter jobbet idag hade jag två val - åka och sparras (och visserligen göra av med en del samlade frustrationer) eller att passa på att njuta av den sista vårdagen på ett tag och grilla med familjen... Inget jättesvårt val kan jag inte påstå.

Det är kullerbyttor och studsar åt alla håll, och jag har kommit fram till att jag blir betydligt mindre stressad om jag inte tittar på dem..

Barnen hoppade studsmatta, och vi grillade revben, väldigt trevligt! Till det blev det lite italienskt bröd med ostar, och kanske ett glas vin med. Far åt helvete ineffektiva dietjävel, åtminstone för idag... 



Med lite sol så hoppar tempen i uterummet upp till 20 grader även utan hjälp,
men vill man att den ska hålla sig kvar där även när solen går ner är det bra att
slänga in ett par vedträn i kaminen. 
Grillade revbensspjäll, så sjukt gott....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar